KME
Weteran rynku sekwencyjnych instalacji LPG w Polsce. Autor pierwszego takiego produktu produkowanego seryjnie w Polsce, wedle polskiej myśli technicznej. Dziś nadal KME udowadnia swój potencjał jako producent doskonałych sterowników, oraz cenionych i popularnych reduktorów LPG.
KME Nevo
Najmniejszy z rodziny Nevo, przeznaczony do silników czterocylindrowych. Łódzki producent rodziną Nevo wywrócił stolik, plasując produkt w najbardziej ścisłym gronie pretendentów do miana najlepszych sterowników LPG/CNG w skali świata.
Zaawansowany procesor dwurdzeniowy, doskonała jakość, bardzo szerokie możliwości. Wymaga żmudnego strojenia, dając jednak w zamian doskonałe parametry zasilania gazem.
Sterowniki Nevo używane są przez nas na wyłączność dla pojazdów zarejestrowanych w Niemczech.
Sterowniki Nevo używane są przez nas na wyłączność dla pojazdów zarejestrowanych w Niemczech.
KME Nevo Plus/Pro
Festiwal możliwości, imponujący zwłaszcza w-przypadku modelu Pro. Uwzględnienie czterech wejść i dwóch programowalnych wyjść analogowych przy zastosowaniu wysokiej klasy 10-bitowych przetworników DAC pozwala zaawansowanym użytkownikom na równoległe wykorzystanie sterownika Nevo Pro do-podniesienia mocy silnika na zasadzie identycznej jak realizowana przez tzw. "power boxy". Ponadto realizacja komunikacji z pokładowa diagnostyką OBD-II pojazdu... Prawdopodobnie najlepszy sterownik LPG/CNG na świecie. W każdym razie nie widzimy godnego przeciwnika :-)
LPGTech
Jeden z młodszych graczy na rynku. Bardzo ambitne podejście do rozwoju produktu zjednuje tej firmie nasze uznanie. Już teraz to ścisła czołówka, a wkrótce – przy tym tempie rozwoju – może i-bezdyskusyjny lider?
seria 100/200
Dla silników do czterech cylindrów. Posiadają obudowy aluminiowe (seria 100) lub z tworzywa sztucznego (200).
Zwraca uwagę nowatorskie podejście do-obsługi procesów algorytmu sterującego, dwie alternatywne drogi strojenia silnika do wyboru i opcjonalna współpraca z diagnostyką pokładową pojazdu OBD-II.
Producent kładzie duży nacisk na obsługę strategii niestandardowych, występujących w niektórych pojadach, dzięki czemu ułatwia konwersję pojazdów uznawanych powszechnie za trudne.
Dobra relacja możliwości do ceny, oraz efektywne wsparcie produktu ze strony producenta, gwarantujące ciągłe doskonalenie i poszerzanie możliwości sterowników, decyduje o rosnącej popularności tych modeli
AC Autogaz
Właściciel marki Stag - obecnie najpopularniejszej w kraju. Przez wiele lat technologiczny lider branży, obecnie zmaga się z wyśmienitą konkurencją coraz śmielej zmierzającą w kierunku prób detronizacji starego mistrza. Nadal jednak sterowniki Stag kojarzą się z niezawodnością, wzorcowym zaprojektowaniem oprogramowania umożliwiającego efektywnie i bardzo dokładne strojenie instalacji.
Stag 300
Sterownik - legenda. Z jego pomocą ujarzmiliśmy większość naszych konwersji, w tym tych najtrudniejszych. Wzorcowa niezawodność pod każdym względem, wyróżnia się też doskonałym osprzętem. Nadal w częstym użyciu, choć postępujący rozwój układów wtrysku benzyny wskazuje na potrzebę wprowadzenia następcy...
Stag 4 Eco
Uproszczona odmiana wycofanego z użycia w GZW sterownika Stag 4 Plus. Zminiaturyzowana wersja Stag-a 300 w wersji dla maksymalnie czetrech cylindrów, odróżnia się od większego brata także okrojonymi możliwościami algorytmu. Zestawiony z tańszymi listwami wtryskowymi Reg Fast OMVL, tworzy trzon oferty dla silników mniej wymagających, oferującej niższą cenę wzamian za swoje uproszczenia i krótszą gwarancję. Polecamy osobom używającym aut mało lub krótko, zorientowanym na szybszy zwrot inwestycji w zamontowany system LPG.
Stag Qbox
Sterownik najnowszej generacji, na rynku od kwietnia 2013 roku - a więc już wystarczająco długo, by pozytywnie zweryfikować się w realnej eksploatacji. Sprzęt o dużym potencjale, już w tej chwili nieźle wykorzystanym. Jest tak dobry, że w żartach opowiada się o nim, iż stał się najlepszym sterownikiem jeszcze zanim się ukazał :-)
Fakty jednak sa takie, że choc do kresu możliwości 32-bitowego procesora jeszcze bardzo daleko - już teraz Qbox prezentuje godny czołówki poziom, oferując też kilka funkcji, których nie posiada konkurencja... To, który z producentów zapanuje na rynku z pozycją niekwestionowanego technologicznego lidera, zależy tylko od sprawności pracy ich programistów. Naszym zdaniem Qbox może śmiało stawać w szranki - zwłaszcza wsparty przez następnych członków nowej rodziny sterowników, na które jeszcze czekamy...
Stag 400 DPI
Pierwszy na rynku sterownik dedykowany dla konwersji na zasilanie gazowe silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny, zdolny realizować takie zasilanie w całym zakresie obciążeń i obrotów silnika. Jego wielki potencjał, jasno widoczny w czasie premiery - został nieco zaprzepaszczony, przez co na kilka lat Stag 400 trafił w rejon niszowy.
A szkoda, bo ta zapomniana trochę konstrukcja, obecnie odkurzona przez nas, pokazuje się ze świetnej strony, czyniąc z GZW absolutną krajową awangardę w dziedzinie konwertowania na zasilanie gazem silników zasilanych wtryskiem bezpośrednim. Na dzień dzisiejszy, oferujemy możliwość przystosowania do zasilania gazem dowolnego takiego silnika, o ile jego zasilanie benzyną odbywa się z użyciem wtryskiwaczy elektromagnetycznych (ok 90% rynku takich pojazdów).
Do czasu uregulowania rozstrzygnięć patentowych związanych z użyciem wtrysku fazy ciekłej, Stag 400 stanowi bardzo dobrą, pewną i bezpieczną ofertę, pozwalając myśleć o oszczędnościach na paliwie na poziomie tylko nieznacznie gorszym niż pojazdy z wtryskiem pośrednim. Potężny procesor i bardzo nowatorska architektura sterownika pozwalają myśleć z optymizmem o jego przyszłości jeszcze przez kilka ładnych lat.
Zwraca uwagę nowatorskie podejście do-obsługi procesów algorytmu sterującego, dwie alternatywne drogi strojenia silnika do wyboru i opcjonalna współpraca z diagnostyką pokładową pojazdu OBD-II.
Producent kładzie duży nacisk na obsługę strategii niestandardowych, występujących w niektórych pojadach, dzięki czemu ułatwia konwersję pojazdów uznawanych powszechnie za trudne.
Dobra relacja możliwości do ceny, oraz efektywne wsparcie produktu ze strony producenta, gwarantujące ciągłe doskonalenie i poszerzanie możliwości sterowników, decyduje o rosnącej popularności tych modeli
AC Autogaz
Właściciel marki Stag - obecnie najpopularniejszej w kraju. Przez wiele lat technologiczny lider branży, obecnie zmaga się z wyśmienitą konkurencją coraz śmielej zmierzającą w kierunku prób detronizacji starego mistrza. Nadal jednak sterowniki Stag kojarzą się z niezawodnością, wzorcowym zaprojektowaniem oprogramowania umożliwiającego efektywnie i bardzo dokładne strojenie instalacji.
Stag 300
Sterownik - legenda. Z jego pomocą ujarzmiliśmy większość naszych konwersji, w tym tych najtrudniejszych. Wzorcowa niezawodność pod każdym względem, wyróżnia się też doskonałym osprzętem. Nadal w częstym użyciu, choć postępujący rozwój układów wtrysku benzyny wskazuje na potrzebę wprowadzenia następcy...
Stag 4 Eco
Uproszczona odmiana wycofanego z użycia w GZW sterownika Stag 4 Plus. Zminiaturyzowana wersja Stag-a 300 w wersji dla maksymalnie czetrech cylindrów, odróżnia się od większego brata także okrojonymi możliwościami algorytmu. Zestawiony z tańszymi listwami wtryskowymi Reg Fast OMVL, tworzy trzon oferty dla silników mniej wymagających, oferującej niższą cenę wzamian za swoje uproszczenia i krótszą gwarancję. Polecamy osobom używającym aut mało lub krótko, zorientowanym na szybszy zwrot inwestycji w zamontowany system LPG.
Stag Qbox
Sterownik najnowszej generacji, na rynku od kwietnia 2013 roku - a więc już wystarczająco długo, by pozytywnie zweryfikować się w realnej eksploatacji. Sprzęt o dużym potencjale, już w tej chwili nieźle wykorzystanym. Jest tak dobry, że w żartach opowiada się o nim, iż stał się najlepszym sterownikiem jeszcze zanim się ukazał :-)
Fakty jednak sa takie, że choc do kresu możliwości 32-bitowego procesora jeszcze bardzo daleko - już teraz Qbox prezentuje godny czołówki poziom, oferując też kilka funkcji, których nie posiada konkurencja... To, który z producentów zapanuje na rynku z pozycją niekwestionowanego technologicznego lidera, zależy tylko od sprawności pracy ich programistów. Naszym zdaniem Qbox może śmiało stawać w szranki - zwłaszcza wsparty przez następnych członków nowej rodziny sterowników, na które jeszcze czekamy...
Stag 400 DPI
Pierwszy na rynku sterownik dedykowany dla konwersji na zasilanie gazowe silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny, zdolny realizować takie zasilanie w całym zakresie obciążeń i obrotów silnika. Jego wielki potencjał, jasno widoczny w czasie premiery - został nieco zaprzepaszczony, przez co na kilka lat Stag 400 trafił w rejon niszowy.
A szkoda, bo ta zapomniana trochę konstrukcja, obecnie odkurzona przez nas, pokazuje się ze świetnej strony, czyniąc z GZW absolutną krajową awangardę w dziedzinie konwertowania na zasilanie gazem silników zasilanych wtryskiem bezpośrednim. Na dzień dzisiejszy, oferujemy możliwość przystosowania do zasilania gazem dowolnego takiego silnika, o ile jego zasilanie benzyną odbywa się z użyciem wtryskiwaczy elektromagnetycznych (ok 90% rynku takich pojazdów).
Do czasu uregulowania rozstrzygnięć patentowych związanych z użyciem wtrysku fazy ciekłej, Stag 400 stanowi bardzo dobrą, pewną i bezpieczną ofertę, pozwalając myśleć o oszczędnościach na paliwie na poziomie tylko nieznacznie gorszym niż pojazdy z wtryskiem pośrednim. Potężny procesor i bardzo nowatorska architektura sterownika pozwalają myśleć z optymizmem o jego przyszłości jeszcze przez kilka ładnych lat.